לוגו עבודות ויטראז' בזכוכית
תמונת ויטראז' בזכוכית - פרח הלוטוס

כמה עולה ואיך מתמחרים עבודות ויטראז’ים?

אהבתם דוגמה מסויימת של ויטראז’ים ואפילו הסכמתם כבר היכן אתם רוצים שהעבוה תמוקם, אם ה בחלון, בתקרה, כמחיצה או כל מקום אחר – אבל אינכם יודעים כמה אמור לעלות עבודת ויטראז’? איך מתמחרים עבודות ויטראז’ים? אחרי כ”כ הרבה טלפונים בנושא הזה ספציפית החלטתי לכתוב מדריך קצר שמסביר איך מתמחרים ויטראז’ים, וכמה זה אמור לעלות:

כמה אמור לעלות עבודת ויטראז’ בזכוכית?

אם תתקשרו לכמה בעלי מקצוע שונים בתחום תקבלו מנעד של מחירים שברובו מסתכם ב 3 אופנים עיקריים:

  1. גודל הויטראז’
  2. כמות אלמנטים בעבודה
  3. משלוח + התקנה

עלות פרוייקט ויטראז’ מתומחר לפי מ”ר כאשר רוב בעלי המקצוע יתנו לכם טווחי מחירים לעבודה סטנדרטית בלי יותר מידי אלמנטים עיצוביים. מנעד הטווחים של המחיר נע בין: 4000 – 7000 ₪ למ”ר.

כמובן שהמחיר הסופי יקבע רק כאשר איש המקצוע יקבל את הדוגמה שהוא אמור לייצר הוא יוכל לתת לכם מחיר מדויק יותר, אך לשם הערכת מחיר ראשונית זהו מחיר.

אם חשבתם על דוגמת ויטראז’ מרובה באלמנטים שונים קחו בחשבון שהתמחור יגדל מהסיבה הפשוטה ביותר שזה מגדיל את כמות שעות העבודה.

מה לגבי מדידה, הובלה והתקנה?

יש לקחת בחשבון שהמחיר בחלק מבעלי המקצוע אליהם תיחשפו לא כולל הובלה והרכבה ויהיה עליכם להיעזר באיש מקצוע נוסף (זגג לצורך העניין) שידע כיצד לקחת מידות בצורה מקצועית, שידע לפרק ולהרכיב את עבודת הויטראז’ בביתכם (אם למשל מדובר בויטראז’ים לחלונות בעיקר).

מחיר איש מקצוע עבור עבודה זו יכול לנוע בין 300-500 ₪ עבור מדידה והרכבה.

לגבי הובלה זה משתנה ותלוי היכן אתם מתגוררים, יהיו בעלי מקצוע שיובילו אליכם את הפרוייקט כאשר זה כלול במחיר. יהיו פעמים שהלקוח יגיע לאסוף ויהו פעמים שתצטרכו לשלם עלות נוספת על הובלה. מחיר הובלה משתנה ממקום למקום וכמובן תלוי בגודל הפרוייקט ובזהירות שהוא מצריך (הרי מדובר בזכוכית).

היתרון של דניאל ויטראז’ים

אני מאמין בלתת ללקוח את כל המעטפת עבור עבודת ויטראז’ ולארשותו שנים של עבודות כפיים (הייתי קבלן שיפוצים 40 שנה) ככה שלקחת מידות ולהתקין ויטראז’ים זה פעולות שאני מכיר היטב.

המחירים אצלי נעים גם לפי מ”ר ואיני מתייחס לכמות האלמנטים בפרוייקט – העיקר שהלקוח יהיה מרוצה. המחיר יכול לנוע בין 3000-5000 ₪ למ”ר.

ההובלה כלולה במחיר

ההתקנה תתבצע על ידי בלבד – ברוב המקרים אני אגיע בפעם הראשונה להכיר ולקחת מידות מדוייקות ובפעם נוספת להתקין את עבודת הויטראז’ בביתכם. עבור ההתקנה תתווסף עלות נוספת של כ- 200 ₪ בלבד.

להצעת מחיר ולשאלות נוספות צרו איתי קשר

לוגו עבודות ויטראז' בזכוכית

צרו איתנו קשר

שירותים

למכירה

פרוייקטים אחרונים

תפריט נגישות